1bade sana şunu diyim canim o faktör 5 ilk hamileligimde bacagima pihti attirdi yani dvt 7.ayimda yasadim bu durumu kan sulandirici kullanarak doguma kadar ilerledim ve bebekte gelisim geriliği oluştu 39.hafta da 2170 gr olarak dunyaya geldi valla kendine iyi bi doktor bul o yonlendirsin seni ben aralik ayinda tekrar gebe kaldim ama saglikla ilerlemedi bebegin gelisimi 6.haftada durdu şubatta kurtaj oldum o zamandan beri folik asit balik yagi kullanmayi ihmal etmedim doktorum önerdi 5 ay kullandim temmuzda hamile kaldim yeniden ve hala kullaniyorum doguma kadar da devam diyo doktorum gittim kalp damar cerrahisine danistim pihti gecmisim var napabilirim diye gebelik dusunmeden once kan sulandirici hapa basla dedi ben 2 ay kullandim sonra hamilelik oldu ve kanda gordugum anda betayi igneye basladik allah hayirlisi ile sana da nasip etsin