Meyvem kolaydı diyemeyecegim ama çok şükür verilen sancı sayesinde 10 cm açılmam oldu ve normal doğum yaptım hiç kesisiz. Sancı sabah 8 buçukta takıldı 16 20 de doğum yaptım ama 16 ya kadar suni sancıyla durmadım yani belli bi zaman sonra suniyi kapatmışlar kendi sancima başlamışım saat kaçta kapattılar bilmiyorum ama