Kızlar birşey sorucam. Devlette suni ile doğum 40 hafta dolmadan başlatılmıştır mu ? Benim bebek önden gidiyor İlk dogumumda suyu fazla diye tam 40da suni ile doğurmuştum öyle denk gelmişti . Şimdi pazartesi kontrole gidicem 39 olcam acaba doğuma alır mı ki