Cano42 canım benım korkma korkulacak birşey yok özellikle stres yapma çünkü stres kaynaklı da yükseliyor bu zıkkım hormon. Ben üniversitedeyken banyodan sora göğsümden kendiliğinden süt geldiğini fark ettim ama önemsemedim iltihap falandır diye düşündüm. Sora mezun oldum tüylenme oldu bende bi de zor kilo veriyodum. Diyetisyene gitmeye karar.verdim aile doktoruna kan testi verdim prolaktin yüksekliği olduğunu 90. Küsür bi kadın doğuma ya da endokrinoloji ye git dedi Endokrinoloji bölümüne gittim tahlil üstüne tahlil kan üsütüne kan aldılar gitmediğim bölüm kalmadı o oraya yönlendirdi o oraya en son emar istedi doktor emarı çektirdim çok çok küçük 2 tane hipofiz adenomu yani Tümor ama iyi huylu korkmana hiç gerek yok ilaçla eriyor muş ama ağır ilaç olduğu için doktor bana ilaç verme gereğinde bile bulunmadı adet düzensizliği yapmıyordu bende prolaktin yüksek olması adet düzensizliği yapar bende yapmıyordu o. Yüzden ilaca gerek yok dedi 6 ayda bir ilaçlı beyin emarıyla Tümorlerin büyüyüp. Büyümediğine baktır dedi o. Kadar. Tabi. Ben evlendim ama hamile kalmazsam. Ya çocuk sahibi olamazsan diye evlenmeden erkek arkadaşıma bile söyledim belki hamile kalamam çocuğumuz olmaz dedim o da Allah büyük belki bende problem var nerden bilcez dedi evlendik sadece 1 ay dostinex kullandım çocuk düşündüğümüz ay hamile kaldım çok şükür Allah isteyen herkese nasip etsin.