Cano42 ben kızımı 6 aylıkken sütten kestim ağır korona geçirdiğim için kızım 2 buçuk yaşındayken hala sütüm var diye hastaneye gittim kan tahlilleri yapıldı prolaktin değerim 2,7 çıkmıştı şuan hamileyim doktor gebe kalmazsın demişti korunmayı bıraktığım an hamile kaldım ama sanırım prolaktin değerim anormal deilmi