NISA97 canım ben çikolata kistiyle hamileliğin bir alakası olduğunu düşünmüyorum benim de 5 buçuk santim çikolata kistim vardı evlenmeden önce öğrendim sonrasında çocuk düşünmediğimiz için hiç doktora gitmedim unutmuşum aklımdan çıkmış tamamen sonra süpriz bir şekilde hamile kaldığımı öğrendim boş gebelik olmuş kürtaj olmak zorunda kaldım aklımda tamamen kist yok ama unutmuşum yedi ay kurulduk sekizinci ay ben yine hamile kaldım şu an 17 haftalık hamileyim kistle alakası yok doktor da öyle söyledi sadece ayda bi kere kistin boyunda büyüme var mı kontrol ediliyor