Benimde çikolata kistim vardı ilk öğrendiğim de 3 cm di sonra sonra 5 cm oldu doktorum ameliyatı önermedi doğal yollardan hamile kalamadığım için aşılama yöntemini denedik çok şükür ikinci aşılamamızda tuttu şimdi 10 haftalık hamileyim allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın ☺️