Medusa htc_kynr benim de hiç olmadı ya, tuhaf geliyor hamile değilmişiz gibi :/ bi yandan iyi ama bi yandan da insan kafaya takıyor
htc_kynr Medusa aynen bende öyleyim arada kasik agrilarim var okadar 😊 hic hamile degilmisim gibi 😂 dusunme bnce keyfini cikaralim rahat rahat 😉
Gulrr Medusa bence cok guzel yaa 👍bulantim olduğundan sağlıklı beslenemiyorum yemek yemekten korkuyorum buda beni çok endişelendiriyor çocuğumun gelişimi zayıf kalacak diye☹
Dnzcngz Gulrr çok uzun süre bulantı çektim sadece zencefil bulantımı geçiriyordu. Sıcak suyun içine bir küp şeker kadar taze zencefili doğrayı demliyordum sonra içiyordum. Gerçekten bire bir bulantıya.
Yalinn8 Dnzcngz bana o da iyi gelmedi biliyor musun? Gida namina hic birşey, 17. Haftaya girdiğimde kesildi cok sukur sadece sabah var ama her bünye farkli insallah yazdiklariniz baskalarina da yardimci olur🙏🏻
Medusa Gulrr öyle de işte kimi yerde şey yazıyor, bulantı bebek oluşumuna işaret filan. Boş kese genelde bulantısı olmayanlarda görülüyormuş. Bebeği görsek de bi rahat etsek keşke artık 😔
Dnzcngz Yalinn8 Kesinlikle öyle mesela benimde asla sabah bulantım olmuyordu ama akşam üzeri bir bulantı başlıyordu yatana kadar banyodan çıkamıyordum kusmaktan.
Yalinn8 Dnzcngz ben de gunde 4-5 defa ne yersem, leblebiyi cubuk krakeri dahi cikardim. Ama cook sukur bitti. Bulanti kusma olmamasi cidden şans, devami kolaylikla,saglikla olsun hepimizin
Gulrr Medusa canım benimm iyi düşün rabbim hayırlısını nasip etsin. Benim de bulantı olduğu için bebeğine yetemiyorum diye kötü şeyler düşünüyordum hepiniz rabbimin izniyle sağlıkla kucağınıza alalım🙏😘