BirFeyzaBirBebek Esra255 4 haftadır kanala girsin diye bekliyorum. Ümidi kestim ben. 1 cm aciklik var 36dan beri. Artık bıktım sezeryan yapalım kurtulayım 🙂 genel anestezi isticem hem de. Uyuyup uyancam çocuğum yanımda olcak
Esra255 BirFeyzaBirBebek Hayırlısı olsun canım benim. Hayırla sağlıkla kavuşalım yeter ki bebişlerimize
Esra255 fs2015 Ben de aynı durumdayım 38 de hep doğurdular maşallah bi ben kaldım. Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi