Sareeee Ah canım ben yeni evliyim hemen kalıp kaybettim yerini dolduramadım işte başta stresliydim sonra bıraktım dedim ki ben elimden geleni yapıyım gerisi rabbime kalmış . Bide yaş 29 ondan ben acele ediyorum olsun ki geleceğini şekillendirmem kolay olsun yaş gecince bebeğe vereceğim imkanlarda azalır onada yazık . 2 ovulasyonumda benimde çok akıntım oldu . Ona göre ayarladım her ay birlikteliği 2 gün ara 1 gün ara üst üste her ay farklı denedim tutmadı . Sperm 9 milyon az ama abartılcak kadar azlığıda yok . Bakalım rabbim vereceği günü biliyor biz elimizden geleni yapmaya devam edelim 🌸