2_kezannelik yumurta atılıyor spermin olmasının bi önemi yok asıl olması gereken çatlama , yumurta çatladıktan sonra döllenme oluyor . Yumurtlama zamanı sperm varsa ve çatlamada sperm ölmemişse de döllenme olur canım . Mesela ben 9 aydır kalamadım yumurta olgunlaştırıcı kullandım doktor çatlatma iğnesi verdi 36 saat içerisinde çatlıycak 3 gün birliktelik olsun dedi . Eğer sperm giderse bebek olacak bakalım nasip