Kizlar 32 haftalık olduk gebelik kolestazi olduğu için ne olur ne olmaz diyerek hastane cantasi hazırlıyorum.
Bebek için
1 tane hastane çıkışı
3 tane yenidogan takım alt üst ve şapka
3 tane zibin
Çorap
Bir tane muslin ortu ( puset için)
Bir tane nohut baddaniye
1 tane penye baddaniye
Eldiven
Emzik
Bebek bezi( 20 tane)
Islak mendil 1 paket
Ağız mendili 10 lu
Pişik kremi
ANNE İÇİN
2 tane lohusa takım
2 tane için çamaşırı
Emzirme sutyen
2 tane atlet
Göğüs pedi
El havlusu
Rulo peçete
Ped
Depend kilod
Çorap
Terlik
Yelek.
İlk bebegimdede bu şekildeydi devlet hastanesinde yapmıştım doğumu ve bunlar haricinde bir ihtiyacım olmamıştı diye hatırlıyorum sanki. Olduysada duan hatırlamıyorum . Sizce eksik varmi ?
Sezaryan dogum