Ayezhanim 2206minik sanırım oluyor doktor öyle dedi en azından yani geciktiriyormus sanırım spermleri olduruyormus daha yoldayken 😅
bebeklendik Shedaay merhaba canım🥰 ben kızımdan sonra 2.kez burdayım ve erkek annesiyim💙 sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🏻
Shedaay Misrax kesinlikle fark var, kızımda hic hamilelik belirtim olmadi bi son ayda mide yanmam olmustu ama oğlumda mide bulantısı, baş ağrısı, koku hassasiyeti bel ağrısı vs ☺️ 3. Aydan sonra rahatladım ama şükür🥰