Edas son dozu vurdum daha önce 4 doz olmuştum ilk defa çok kötü oldu şişti kaşındı o bölgede inanılma ateş vardı 3 gün kokumu kaldıramadım ve ben geç saatte vurmaya bağladım yapacaksanız sabah erken gidin ilk açılan aşıyı vurun aşı kaldıkça mikrop üretiyor ve daha ağrılı oluyor ilk 4 dozu sabah erkenden vuruyordum bi yakınım öyle önermişti sağolsun son doZu öğleden sonra 3 gibi yaptım resmen 3 gün perişan oldum