Nurcanyks Edas ben ilk dozunu 17haftalikken oldum ikinci dozuda zaten bir ay sonra oluyor bende sadece 3.4gun ağrı oldu onun dışında başka bir şey olmadı
CadalozCivciv Edas Bu sabah oldum kolumda çok hafif bi ağrı var sadece başka bişey olmadı 20 haftalığım
Meliyyke Edas çok kötü kol ağrısı oldu 2 dozda da. Yatamadım üstüne hep çok acıdı. 2 ay oldu anca geçti
ztrkk Haftada yaptırdım. Sadece kol ağrısı oldu o da hareket ettikçe. Dururken ağrımıyordu. Bir de gece yatarken üzerine yatarsam ağrıdı. 2gün sonra geçti. Çok da şiddetli değildi ağrı.
eylulicten Edas suan 34 deyim yarin muayenem var sorucam muhtemelen iki hafta icinde olurum diye dusunuyorum
Ozge_5516 Edas 20. Haftada ilk doz 24. Haftada ikinci doz yapılıyor bnde sadece hafif bir kol ağrısı oldu o kadar ama herkeste yan etkisi farklı oluyor
Edas eylulicten ben ilk dozumu 21 yaptırıcam öyle de yaptırıyorlar siz niye bu kadar beklediniz acaba
eylulicten Edas doktorum bekletti acikcasi. 36 ya kadar yolumuz var tetanoz asilari gebelerde ateş yapti asilari geri gonderdim gelsin yenileri yapariz dedi
1erkekkannesiiii Edas 2 hafta önce yaptırdım 22 haftalıktı. Hemşire siser morarır buz tutarsın demişti ama bisey olmadı cok şükür 2. Dozu da 28.de olcam
Sedamete Edas 20+6da oldum sadece yapılırken fena halde yandı sonra hiç ne acı ne ateş ne başka bir şey hiç bir şey olmadı canım