Prensesmelek zamaneannesi80 bizimde kasım 33 haftalığız 30.haftada yıkadım utuledm hersey bitti cok sukur 🙏
Elibo zamaneannesi80 oh miss sağlıkla gelsin miniğiniz. Şimdi bende eşimle onun tartısmasını yapıyorum hatta. Tartısmıorum eksikleri aldaa baslayım yıkamaya dıe kendı kendıme söylenıyorum
zamaneannesi80 12Kbra12_ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰 ağırlaşmadan halletmek lazım artık 🤭
12Kbra12_ zamaneannesi80 amin inşallah canım 😇 valla haklısın ama memlekete gececegim zaman 35 haftalık oluyorum galiba yavas yavaş yapıcam artık 🥰
zamaneannesi80 12Kbra12_ ütüyü filan bitireyim çantayı da hazır edip koyacam bi köşeye zaten o zamana kadar 35/36 olurum😂 daha kendi eksiklerim var
zamaneannesi80 Elibo ah bu eşler çok rahatlar 🤦🏼♀️ Daha beşiğimiz yok bizimde ve kendime alacaklarım var eşime kalsa hepsi bi anda hazır olucak sanki
minikmelek1311 zamaneannesi80 32 haftaya girdik ve ben hiç bir şey hazırlamadım. Çok yorgunum halsizim ağrılarım oluyor. Nasıl yapacam bilmiyorum tedirginim baya
zamaneannesi80 minikmelek1311 artık ağırlaşmaya başlıyor vücut, daha fazla ağırlaşmadan ufak tefek başlayın 🌸
zamaneannesi80 Esr000 ohh maşallah sağlıkla gelsin minik, bende haftaya kontrole gideceğim ondan sonra başlarım çantaya heralde.. daha kendime alacaklarım var çünkü
minikmelek1311 zamaneannesi80 bu hafta yıkayıp ütülicem. Hastane çantamıda hazır edecem. Doğum yaklaştıkça korkularım arttı. Doğum korkusu, erken doğar korkusu. Plasenta aşağıda sezeryan olacak mecbur çok korkuyorum 😔
Kaahvelii zamaneannesi80 Bizde dün bira alışveriş yaptık eksik aldık hafta içi ruh halime göre yıkayıp utuleyip hazır edicem her seyi😍
alevvv_ zamaneannesi80 kesinlikle 🤣🤣 Çalışıyordum doğum iznine yeni çıktım bir kaç güne başlayacağım inşallah bende :))