Mucizebeklerkennn ilaçta problem yok bence gönül rahatlığı ile alınabilir. Zaten ilacın bile tansiyonu dengelemesi için biraz zamana ihtiyacı var, ilk tablette zaten düşmüyor.. endişelerinizi paylaşın hekiminizle size bir yol gösterecektir.. ben de kullandım, sadece 5 hafta, sonra kestim ve yeniden yğkselmedi :))