Mucizebeklerkennn Hastanede 16/9 çıktı doktor tansiyon ilacı verdi ama benim ilaç fobim var korkuyorum tansiyonunu düşürmek için ne yapmalıyım
Semanurk Mucizebeklerkennn ilaçsız düşmüyor. İlk gebelikte o ilacı günde 6 tane içmeme rağmen düşüremiyordum ben
Gulsengulsen nur-kergn Mucizebeklerkennn şeker nasıl tansiyonla şeker genelde bağlantılı oluyor hatta tuzdan ziyade hamur işi ekmek şeker azaltınca yüksek tansiyon da görülmüyor. Annemin öyle oldu belki bunları keserseniz yüksek çıkmaz benimde genelde tansiyon düşük seyrediyor. Onu da anlamış değilim
Yeso59 Mucizebeklerkennn benimde 14 9 çıktı yüksek dediler acilde korkuttular hap verdiler ama içmedim bi hafta günde 2 kere ölç dediler cumaya kadar düşmezse mecbur başlarım diyom hapa
nur-kergn Hastanede benimde 17/9 14/9 yüksek cıkıyor doktor alfamet verdi her gün ölç yüksek cıkarsa iç diye ama evde her gün ölcüyorum hep normal cıkıyor hic ilac icmedim evde normal olup sadece hastanede yüksek cıkmasını anlayamıyorum🙄🙄
nur-kergn Gulsengulsen benim şeker yükleme testim temiz cıktı onda da sıkıntı yok bende tuzu kestim evet ama tatlı yiyiyorum tabi zaten her gün ölctüğüm normal sadece hastanede kontrolde yüksek cıkıyor herkes doktorun yanında strestendir diyor bilemedim bende
Mucizebeklerkennn nur-kergn o zaman dtrestendir ben evde çok fazla olcemedim doktorun yanında 16/9 cikti
Hilaynur Yeso59 hastanede benmde yüksek çıkıyo evde 10/7 11/7 çıkıyo hastanede 13/9 çıkıyo heycandan muhtemelen ama 16 çok yüksek öyle bi heycan bilemiyorum doktorunu dinle preaklemsi olursun tansiyon çok riskli buyuzden şlk gebelgiimde erken dogum yaptım dikkate al
Kubra_salar Mucizebeklerkennn Stresten uzak dur ilaçsız düşmez bende alfamet kullandım 16 17 buluyordu başını soğuk suyla yıka direk düşürür yoğurt tüket geçmiş olsun
Kubra_salar Kubra_salar Hayır öyle bir yan etki olmadı sadece sürekli kendimi yorgun hissediyor uykum geliyordu