Öneri: Forumiçi bildirimlerin forumdışı olması 😂 yani telefona bip olur, üstten bildirim mesajı olur, titreşim olurr ne olursa 😂
Eleştiri: Engelleme özelliği..
Bence olması gereken: Engellenen kişilerin yorumlarını biz görmemeliyiz, bizim yorumlarımızı da onlar görmemeli ve hiçbir şekilde engellenildiğinde karşılıklı yorum yapılamamalı.. ☺️