Alley06 benimde elimdd ayagimda 1 haftadir inanılmaz kotu kaşıntı var parmakların arasi özellikle. Kan ve idrar verdim karaciger enzimlerim vs her sey guzel çıktı. Hatta hamilelikte yukselen degerlerim bile düşmüs guzeldi ama 35 haftam bitiyor ve 1 haftadir giderek uyutmayan siddetinartan bi kaşıntı :( bide ilaclarimi kestik ( vitamin ve kan) , yan etkimidir diye yarin cildiyeye gidicem .sizede cok gecmis olsun