Esraakdr 31 haftadayım maalesef bende bırakamadım günde 2 en fazla 3 ile kendimi avutmaya çalışıyorum bırakmayı denedim ama bu sefer ağlama krizlerine giriyorum saçma bir şekilde büyük bir kötülük farkındayız ama bazen olmayınca olmuyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin biz nefsimizi yenemiyoruz Rabbim korusun inşallah 😟