Meleklerim00 yabadabaduu emzirme ödeneğinden bahsediyorsanuz eğer 120 gün çünkü muhasebeciyim gayette iyi biliyorum sizin bahsettiginiz başka bisey
yabadabaduu Meleklerim00 arkadaş emzirme ödeneğni değil çalışan anneler için olan doğum parasını sormuş ama onun şartı 90 gün :)
yabadabaduu Nurayaksan daha almadım 35. Haftamdayım bu hafta rapor alıcam doğumdan sonra görücem inşallah
Ezgibaburr Çok teşekkür ederim. Evet doğum önce ve sonraki haklarımı sormuştum ücret ödendiği söylenmişti.