Ezgibaburr Hanımlar merhaba ise başlayacağım ama sigortadan doğum parası almak istiyorum miktar ne kadar yatırılıyor doğumdan sonra bilgisi olan var mı ?
yabadabaduu Ezgibaburr şuanki asgari ücret üzerinden değerlendirilirse 16 bin civarı alınıyor ama ocaktan sonra doğum yapacaksanız o zamanki asgari ücrete göre 20 bin civarı alırsınız bence
femme Ezgibaburr 170 ı arayın daha detaylı bılgı verıyorlar tum soruları sorabılrsınız aklınızdakı yardımcı oluyorlar
Brck0303 Ezgibaburr kaç gün sigortası yatarsa öyle bı para alıyor bilgisi olan var mı bnde işe başlıyorum pazartesi günü sigortadan para yatar falan dediler araştırmaya vaktim olmadı burda gördüğüm iyi oldu
Ezgibaburr iremcannn1907 suanlik 1.5 aylık bebeğim doğumdan 3 ay önce sigorta başlatacağız doğumdan sonra 2 3 ay daha yatıracağız
yabadabaduu Brck0303 doğum iznine çıkmadan önce en az 90 gün sigortanız olması gerekiyor tek şartı bu. Sigorta gününüze göre değil o zamanki aldığınız maaş üzerinden para yatıyor hesabınıza
Meleklerim00 Ezgibaburr 120 gün sigortalı olmanız gerekiyo dogurmadan önce bunu unutmayın kaç haftaliksnz
yabadabaduu Brck0303 32. Haftada doğum izni raporu alınıyor yada tercihe göre 37. Haftada. 32. Haftaya kadar en az 90 gün sigortanız olması gerekiyor tek şart bu
yabadabaduu Brck0303 yani sizin 32. Haftanıza kadar bi iş yerinde çalışıyor yada çalışıyor gözükmeniz lazım ki ben öyle yaptım
Meleklerim00 yabadabaduu emzirme ödeneğinden bahsediyorsanuz eğer 120 gün çünkü muhasebeciyim gayette iyi biliyorum sizin bahsettiginiz başka bisey