Arkadaşlar kontrole gittim sıkıntımı söylüyorum enfeksiyona gidiceksin dşye kadın doğum doktoru bana bağırdı tahlil alması gerekirken yönlendirme yaptı kendi niye almıyor o bölümde kan alımı vardı yani bebek hakkımdada hiç yorum yapmadan suyu iyi şu bu dedi ordakilere bana birşey anlatmadı 32 haftalık hamileyim yani ne kilo ne birşey !!!! Daha önce erken doğum yaptım diyorum 34 ten sonrası korkmuyoruz diyor önlem almıyorlarmış yani ne saçmalık bu 35 doğurdum küvezde 20 gün kaldı diyorum birşey demiyor erken doğum riski oldugunu şu an