Hiç pahalı kremlere para harcamayın, zaten araştırırsanız görürsünüz çatlama olayı tamamen genetiğinizle alakalı. En en pahalı kremleri kullanıp çatlayan bir sürü tanıdığım var, krem yag vs. Hıc bırsey kullanmadan tek bir çatlaksız doğuran arkadasım da var. Bütçenize uygun herhangi bir nemlendirici kullanın, booool boool suyunuzu tüketin. Zaten olması gerektiği gibi paketli gıdalardan uzak durup sebze meyve ağırlıklı beslenırseniz min. Hasarla geçirirsiniz. Tüm doktorların dediği aynı şey, cildin güzel olması nemli olması önce içerden başlıyor.