Eken012 ah ah işte yaşadığım şeyler çok benzer şöyle özetleyeyim asla kafasında bir şey tutmuyor ve bir hata yapınca da direk seni suçluyor ben demiştim diyor ama asla dememiş oluyor şöyle işini iyi yaptı dedim benim bebeğim tutumdu ama bizim ciddi bir sorunumuz yoktu benim ilk kızım kendiliğinden oldu hem de ilk denemede hamile kaldım ama 10 sene ara verdim diye eşimin de hız düşüktü vakit kaybetmeyelim dedim başladık, benim 7. Haftamda artık bana gelme yakına git dedi biz zaten kalp atışını duyalım daha gitmeyeceğiz diye düşünüyorduk çünkü gerçekten çok suratsız ve insanı geriyor. Neyse benim 8 haftalıkken kanamam başladı sabah direk buna yazdım çünkü şimdiki doktorumu daha bir kez görmüştüm bana ne desin artık bana soru sormuyorsunuz sizi takip eden doktora sorun allahtan ondan çıkar çıkmaz gidip bu doktorumla tanışmışım. Sonraki gün ben mesajla yaptığının yanlış olduğunu söyledim aradı bir saat bana laf yetiştiriyor ve hiç durumumu sormadı ve onun hatası da vardı daha 8e varmadan tüm progestanları kesmişti ve şimdiki doktorum çok erken neden kesiyorsun en az 3 ay kullanılmalı tüp bebekte dedi ama ben ona güvendim ve sonuç kanamam oldu ben dikkat de etmedim günlük yaşantıma devam ettim belki onun da etkisi vardı ama bilmiyorum tavrı üslubu çok yanlıştı. Dedim daha bir hafta önce görüşmüşüz bana ne dese beğenirsiniz bir gün sonra da kanamanız olsa aynı şeyi söylerdim dedi ben işimi yaptım yerleşti tutundu sizi takip etmek zorunda değilim dedi