Cgdm34 Dcl027 tamamen uyuyorsun ama cok kısa surelı agır narkoz deıl ıslem sırasında bır sey hıssetmıyorsun kendıne geldıgınde de normal hayatına kalkıp devam edıyorsun ben oyleydım benım acımdan cok rahay gectı☺️anestezı almadan yaptıranlar da var acımıyor dıyenlerde var dogrudur herkezın acı eşiği cok cok farklı kendını bılıyorsan dayanamam dıyorsan anestezılı yaptır derım cunku 5-10 dk lık işlem dayanamıyorum deyıp bıraktrdıgında fılmın ıptal oluyor 1 ay beklıyorsun valla 👍
Sersel_15 Sinemberkehan o ay değil doktor bi kaç gün ilişki yasaklıyor rahim kendine gelsin diye bi hafta sonra ilişki olur mesela benim de o ay içinde tutmuştu
Sersel_15 Dcl027 benim doktorum sormuştu ben karar verdim bence hiç korkmayın bi kaç dkka sonra kendine geliyorsun zaten allahım bebiş isteyen herkese nasip etsin
Betul255 Dayanılmıcak birşey yok korkulacak bir işlemde değil bende özelde çektirdim ama makinanın iyi olmasından dolayı orayı tercih ettim 5 dakikalık bi işlem ondada tıkanıklık yapışıklık olduğu zaman o acı oluyo tüpler açılıyor anestezi olmadan da dayanılabilir
Dcl027 Dmrbs18 içim rahatladı gerçekten Allah razı olsun. Evet dayanabileceğim düşünmüyorum istemsiz kasarım kendimi çünkü
Sonys Kivircikkuala evet canım aynen öyle. Ama cihazı eski olan yerler rahime açı vermek için rahime bir alet takıp çekiyor ağrıyan yer o kısım aslında. Yeni sistem yerlerde o açıyı cihaz veriyor rahime. O yüzden ağrısız oluyor.
Zeynp123- Dcl027 ben hiç bi ağrı hissetmedim çok korkarak girdim ama rahminde bi basınç hissediyorsun oda 2 dk hemen bitiyor.
Powergirls Dcl027 adet sancısı gibi agri oluyor ben kastigim için kendimi rahat cekilemiyorum yoksa korkulacak bisey yok 1 dakikalık agri hemen geçiyor yanjnda ped götür kanama oluyor
Dcl027 Daba cesaret edemicem sanırım . Doktorum sedasyonlu yapcaz dedi . Kanamam bitince ğidicem işte
CBE13 Kızlar bende bugün yaptırdım çok abartıyorlar bir iğne yaptırır gibi acıyor,zaten bu işlemi yapmadan önce ağrı kesici fitil veriyorlar makattan alıyorsun ,işlem sırasında da hiç ağrı olmuyor
CBE13 Mervekisi temiz dedi tüplerim de açıkmış çok şükür sadece bu ay korunmam gerektiğini söyledi ilaç verildiği için hamilelik düşünme bu ay dedi
Tobeshh Dcl027 yaklaşık bir ay önce çektirmiştim kadıköy sonomedde kesinlikle tavsiye ederim anestezisiz ağrısız son teknoloji aletlerle çekiliyor bende çok korkuyordum panik atağım var ve acı eşiğim çok düşük ben bike çektirdiysem herkes çektirebilir diye düşünüyorum hiç bir acı hissetmedim sadece regil ağrısı gibi bir ağrı oluyor içine sıvı verilirken o kadar hiç korktuğum gibi olmadı doktorum baya Dr Cevat beyi önerdi zaten çok meşhur bir doktor eğer İstanbul’da oturuyorsanız kesinlikle burada çektirin derim. Girişte deftere yazılmış notları okuyunca çok rahatlamıştım ben her gelen yorumunu yazmış girerken ve çıkarken girerken herkes terdirgin olduğunu çıkarken ise hiç korkmayın ya boşuna korkmuşum yorumları gerçekten de öyle her bu başlığı gördüğüm zaman yorum yapıyorum çünkü bende çok endişelenmiştim 🌸