Dcl027 iki kez film çektirdim . Ve ikinsidede anestezi aldım ben .uyandığımda bişey hissetmedim günlük hayatıma devam ettim. Normale cesaret edemedim çünkü hiç kırpırdamaman lazım kasmaman lazım yanlış görüntüleyebiliyorlar tekrar isteyebiliyolar hemde ben panik olurum diye. Ayriyetten bazıları acı duyudugunu öğrendiğim için riske.atmak istemedim iyikide öyle yaptım . İstanbul’daysan Kadıköy sonemed görüntüleme merkezini öneririm . Eğer başka sehirdeysen iyi bir yerde yaptır temiz bir yerde enfesiyon kapmaman için ayriyetten aletleri c kollu olması lazım