Bereninannesi
Ben hiç kilo alamadim, hamileliğinin en başından 32. Haftaya kadar olan kısım arasında sadece 4 kilo var. Bebegiminde kilosu iyi dedi doktor. Doktorum her seferinde zaten sakin kendin kilo alma diye beni sartliyor. Unlu ürünler, pilav makarna, tuz yasak demişti, çok az miktarda tüket demişti. Eğer bebek kilo aldım istiyorsan süt ürünleri, kuruyemiş, muz, hurma tüket bol bol dedi. Bende bebeği besleyecek şeyler yiyorum. Eğer bebeği başlayacak şeyler yiyorsaniz hiç kendinizi üzmeyin, bebekler kendilerini daha garantiye alıyor bence, onlar bizim depolarımızdan sürekli eksiltiyor