Yarın 19 hafta bitecek 4 kg almışım bende çok almışım bebek de öyle ahım şahım değil hatta bazı ölçülerinde 5 gün geri çıktı geçen hafta . Annenin kilosuyla pek ilgisi yok canım hiç canını sıkma yani. Kuzenim oruç bile tuttu hiç de öyle kasmaz maşallah 37. Haftada doğmasına rağmen 3.5 kilo doğdu bebek . Haftasını tamamlasaydı 5 kg olurdu demiş doktor . Yani bence pek alakası yok anne kilo aldı da bebek aldı diye ..başka bir kuzenimin eşi kendi dana gibi olmuştı 2 kg bebek doğurdu tamamen bebeğe giden kan akımı ile alakalı bu durum . Eğer öyle olmasaydı sadece zengin iyi beslenen annelerin çocukları kilolu sağlıklı diğerleri sağlıksız olurdı demi 😉 bu demek değil ki dikkat etmeyelim önümüze geleni yiyelim faydalı şeylere gerek ypk demek değil ama İnan çok kasmayla da alakası olmuyor onu demek istiyorum