Ya hanımlar ben duyunca inanın üzülüyorum.Kimisi kızı kimisi erkeği üstün görüyor.Özellikle bakıyorum erkek bebekse sanki erkek çok erkek kadında sağlıklı bir kadın ki erkek doğuruyor algısı var.Yani cinsiyeti erkek belirliyor densene Ya bu Rabbimin elinde Rabbim ruhları üflerken cinsiyetleri kimin kaç çocuğu olacağı herşey belliydi.Diyorum ki bunu söyleyenler nasıl bu kadar cahil olabilir.Nasıl böyle birini diğerine üstün kılabilir .