Zmraemr merhaba benimde 8-9. Hafta civarı olmuştu. 2 gün arka arkaya lekelenmem olunca doktora gitmiştim. Doktor açılma olduğunu az hareket etmemi yatmamı söyledi. 10 gün rapor ve progestan fitil verdi.
Ben ilk hafta yatsam da sonra iş falan derken o kadar uzun süre yatamadım ama çok şükür bir sorun olmadı.
Doktordan sonra ortalama 5-6 gün daha arada 2-3 damla gibi kahverengi akıntım oldu. Açıklığın kapanması ve tamamen risk yok demesi 3-4 haftayı buldu canım. Yani 12.-13. Hafta. Ama o dönemde kanamam ya da lekelenmem de yoktu.
Bu süreçte doktor takibinde olmanızda fayda var. Doktorun önerilerine göre hareket edersin. Ama o süreçte doktor bunların normal olduğunu, riskin ilk 3 ayda olduğunu, kırmızı kanama şeklinde olmadığı sürece çok önemli olmadığını stres yapmamamı, olabildiğince az hareket etmemi, cinsel ilişkiye girmemi söyledi.
Umarım en kısa sürede her şey normale döner sağlıkla sevgiler