Sinemekee şuan aynı türevde başka bi fısfıs kullanıyorum kullanmak zorunda çünkü alerjik rinitim var burnumda kemik eğriliği var mecbur kullanıyorum symbicort 320 kullanıyorum şuan ama yine de zorlandığım zamanlar oluyor inşallah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza alırız🥺 doktoruna yine de sorabilirsin ben kullandım şükür şuan bir sorunumuz yok bebişimiz de sağlıklı 🙏🏻