Tuglayli 23 haftalık gebeyim 10 kilo almışım şimdiden kilo alımını durduramıyorum çok kilo alıyorum gibi geliyor önerileriniz var mı acaba doğuma kadar kaç kilo daha alırım acaba çok şükür bebeğim sağlıklı normal doğum olsun istiyorum ama bu kilo alımı yüzünden korkuyorum bu arada ilk hamileliğim
Kevser4727 Tuglayli her bünye değişik canım ama fazla almışsın sanki ben 80 ile hamile kaldım 40.haftamdayım kilom 83.500
zeynepkk Tuglayli bol bol yürüyüş ve yağ tuz un ve beyaz ekmekten uzak durun bence. Bana da kilonuz biraz fazla geldi ben 32. Haftaya kadar hiç kilo almadım şuan 39. Haftanın içindeyim 8 kilo aldım. İnanın son haftalarda istemeden kilo alıyorsunuz, en baştan itibaren dengeli gitmek çok önemli 🫶🏼
Rumeysa_2018 Tuglayli vallahi kardeşim şimdi beni anlatayım şok ol o zaman 😂🙈 1.hamilelikte 17.5 kilo aldım 2.de dikkat edeyim diye kendime söz verdim hamile olduğumu öğrendim 7 haftalıkken bir karnım şişti ama nasıl sanki 9 aylık gibi 😵 her gören şok oluyor 53 ile hamile kaldım 16 haftam yeni bitti 64 kiloyum yemek mi yedim hayır böyle davul gibi geziyorum çok mutsuzum sinirliyim doktor bile şok oldu inanamıyor 4 ayda 10 kilo almak nedir 😔😥
Ebru_cekin06 Kevser4727 aaa benimde soyle 70lerdeydi kilom hamile kalmadan once 77miyim neyin hala ayni artma yok 30haftalim suan heralde bu sefer bebk aliyor ilk hamilelimdede kendim çok almıştım ama
Efulii Kevser4727 siz kilolu hamile kalmissiniz az almaniz normal zayıf hamile kaldiysa fazla kilo alabilir☺️
Tuglayli cansualisa çok yemiyorum aslında günde 2 öğün hatta meyve yiyorum yulaf yiyorum muz yumurta istesem de yiyemiyorum cnkü rahatsızlanıyorum şişiyorum ne olduysa 3. Aydan sonra ilaçlara başlayınca oldu öğütemiyorum yediğimi resmen
ilknuribrahimbelis Tuglayli bence kasma kendini herkesin farklı ilerliyor süreci çok almışsın diyenlere de takılma ben ne hamur işi tükettim ne de tatlı hamileliğim boyunca ama 24 kilo aldım karnım aşırı büyüdü benim cok zayıftım birden aldım kilo 4 kilosunu verdim geri ve ben çalışan tempolu bir kişi olmama rağmen aldım bu kiloyu şeker kontrolü vs yaptır yüksek değilse sıkıntı yok veriliyo kilo bi şekilde bundan sonra daha dikkat edersen almazsın😊
Cgdm34 Tuglayli sakın yanlıs anlama kılonla alakalı bır sey demıyorum saglıgın acısından dıyorum unu yagı tuzu beyaz ekmegı hamılelık donemınde hayatından cıkar canım 👍ben o sekılde yaptım 29 haftalım hamıleyım 6 kılo aldım sadece normalmı benve 6 kıloda normal deıl boyum fazla yok ama oste yeterkı bebek ıyı olsun dıye yıyoruz aslında heö bebegı hemde kendımızı dusunöek zorundayız ☺️
beyzagl44 Tuglayli hamur isi kizartma tatlidan uzak dur. yemegini saatli ye protein agirlikli beslen.düzenli olarak tartıl ki ipin ucu kacmasin. bol su ic. hamileyiz yuruyoruz videolari var youtubede onlari yapabilirsin. Ben boyle ilerledim 35+2 haftaligiz 6 kilo aldim. kilo alma hakkini ileri haftalara sakla istemesen bile alicaksin.Cok kilo almadigim halde o kadar sis ki burnum falan. topuklarim agriyor, fazla alirsan sana zarar canim.
Tuglayli Burada yürüyüş yapacağım bi alan yok anca hafta sonu eşimle gidiyoruz aslında çok normal ilerliyordu 3 aya kadar 2 kilo mu ne almıştım. Sonra ilaçlara başlayınca afedersiniz tuvalete filan cıkamıyorum ne yesem patlıcak gibi oluyorum hiç yemiyor değil tabiki yiyorum da ama günde 2 öğün istesem de yiyemiyorum cünkü cok şişiyorum eminim ki şimdiden ödem topluyor vücudum şiş cünkü hep
Ebru_cekin06 Kevser4727 aynen valla bende çok aşırı yemedim 6 kilo falan almisim 7a ylik şuan bebek 1300 gramdi 4gun once 😃 bebeğe yarasin ilk cocumu 2700 gram dogurdum
beybito27 Tuglayli aynı haftadayiz. Ben henüz bir kilo aldım. Malesef yüksek kilo ile hamile kaldım o yüzden çok dikkat ediyorum. Bol su, meyve, sebze yemekleri. Ceviz fındık vs tüketiyorum.
Kevser4727 Efulii bunun kiloyla alakası yok canım benimle aynı kiloda hamile kalan başka bir kadın 96 kilo ile doğuma gitti 😂 nefsini tutması gerekiyor hamilelerin zayıflığa kiloluğua bakmıyor
findiklibadem Tuglayli 36. Haftamdayım 18 kilo aldım şuana kadar, yemeden duramadım elim ayağım titredi gücüm gitti yedim ve 18kilo , herhalde doğurana kadar 20 olur , veririz tekrar hayırlısıyla çok takılma ben takılmıyorum