Şahsen haftaniz çok erken henüz hem eşinizin hemde sizin gönlünüzün olacağı şekilde olması en mantıklısıdir. Onunda hevesini kırmayın kendinizide ihmal etmeyin bence 🙏🏻 ben alışveriş için ideal zamanı 24-25. Haftalarda buluyorum - bunu gerçekten riskli bir gebelik geçirmiş sancilarla dolu biri olarak söylüyorum en erkeni budur- daha erkeni kıyafet değil ama örneğin uyguna küvet görürsün aa burda uygunmuş der alırsın ya da internette kaydettigin bir emzik ciddi indirime girer alırsın tarzı. Çünkü alsan bile 29-30. Haftadan önce yıkanıp yerleşmeyecek 🤷🏻♀️ Ben alışverişe çıktım eve geldim ilk önce hastane çantama girecekleri yıkadım bı güzel utuledim çantamı hazırladım kenara koydum geri kalan aldiklarimi yıka yerleş ütüle sadece bir günümü aldı. Ve dediğim gibi zor bı hamilelik ağırlaşmış olmama rağmen ideali bu idi bence 24-25. Haftalarda çıkılması daha mantıklı