Maddiyatinizi bilmiyorum tabiki ama her şey ateş pahası,gün geçtikçe zamlaniyor.Bence yavaş yavaş yapmak hem sizin için kârlı olur hem de bir anda o kadar yormaz cebinizi.En azından büyük eşyalarını şimdiden almaya bakın,indirim oldukçada alırsınız internette falan güzel indirimler oluyor