Teyzemin evinde görmüştüm evi ısınmazdı mecbur hep elektrikli ısıtıcı kullanırdı ısıtıcının tellerine metal bardakla su asılı dururdu her zaman çok işe yarardı kuruluk olmazdı hareket eden çocuklar için tehlikeli ama sizinki çok minik yapabilirsiniz 🥰