berosunannesii Benim de ilk doğumum olacak 52 gün kaldı çok korkuyorum yaa aynı durumdayız hele diyorum ameliyat olacağım günün önceki gecesi nasıl geçecek spinal anestezi olursam bile hani korkudan bayılacağım diyorum artık
mercimekmi berosunannesii sakinleştirici veriyorlarmış belki o şekilde biraz sakinleşiriz yoksa bana da bayılacakmışım gibi geliyor
Dilk1212 mercimekmi bende hamileyim ve ilk doğumun olacak inşallah şöyle düşünmelisin yaratılış şeklimiz bu Allah bu gücü bize vermiş ve de kimler kimler doğurmuş de kendine ondan neyim eksik de kendinle konuş 🙏
mercimekmi Dilk1212 ya evet o da var millet köyde evde doğuruyormuş ben bide spinal ya da epidural istiyorum ama yine de canım acıyacak çok zormuş annelik
Nazli_1169 25 günüm kaldı normal doğum istiyorum çok merak ediyorum nasıl bir his o kadar öldüm öldüm diyorlar abartıyorlar mı abartmıyorlar mı bilmek istiyorum hissetmek istiyorum o anı , biraz paikopatım sanırım 🤣 ve bu arada canım çoooook tatlıdır
Neslihan5241 mercimekmi valla benimde 40 günüm kaldı uygulamaya göre ama benim 4 cu gebeliğim 34 haftadayiz ama sancı bir yandan doğum korkusu bir yandan rabbim bir avazda doğum yapmayı nasip etsin inşallah.
anneyim96 mercimekmi valla yanlız değilsin ilk bebeğim ve annemi falan da darlıyorum her gün aşırı korkuyorum aşırı her gün rüyalarımda doğuruyorum bi gün sezaryan bi gün normal doğum valla ödüm kopuyor
mercimekmi anneyim96 dün gece yatmadan önce yine ağlıyordum bende eşimi çok bunaltmaya başladım bir daha çocuk istemiyorum falan diyorum galiba psikolojim çok bozuldu
sliya30 mercimekmi devlette doğum yaptım gelen giden kontrol ediyor çünkü benim suyum gelmişti mecbur gittim doğum kolay ama açılma kontrolunu sevmiyorum birde dikiş oldu yani herkeste olan şeyler ama bu kişinin dayanma gücüne bağlı dikiş olmasa doğum çok güzel hemen ALLAHTAN açıldı 1-2 saat içinde doğdum
mercimekmi Neslihan5241 benim bebeğim de çok hareketli geceleri de vajinamda ve karnımda ağrı hissediyorum ama bu sancı mı yoksa normal ağrı mı bilmiyorum
Neslihan5241 mercimekmi valla bilmiyorum sanki böyle kasılır gibi kasigimi çekiyorlar gibi kramplar giriyor doktora gidicem cuma anlaticam bakalım ne dicek.
ezgikrslyn02 mercimekmi canım o hac hurması varya o çok yardımcı oluyormuş bende çok korkuyordum o yaş hurmayı önerdiler bende bol bol yiyorum benim son 37 gün kaldı inslaaah o rahimin kolay açılmasını sağlıyormuş