Doğumuma yaklaşık 40 gün kaldı ama beni doğum korkusu o kadar sardıki aklıma geldikçe ağlıyorum ilk gebeliğim ve bu yaşıma kadar serum bile taktırmamış biri olarak beni çok etkiledi sürekli kötü bir şeyler olacak canım çok yanacak bebeğime bir şey olacak diye evham yapıyorum çok kötü durumdayım benim gibi hissedip sonrasında kendini iyi hisseden varsa nasıl atlattığını yazabilir mi