Zehraesra14 Bazılarının kordona yakın oluyor galiba karışabiliyor doktor bana öyle dedi. Ilk gençliğimde erkek dendi ayrıntınıza kız sonuç kız:)bunda 2 kere erkek dendi ama bn yinede bu hafta ayrıntıliyi bekliyorum :))
somurtkankedi Zehraesra14 evet geçen hafta gittiğimde kordon var diye görememiştik dediğiniz gibi kordondan dolayı da öyle olabilir en güzeli detaylıda netleşir ne olursa önemli değil cinsiyeti zaten ☺️
Baymehal somurtkankedi o yüzden unisex alıyorum unisex yazmasa dahi diyorum ki oğlum olsada giydiririm kızım olsa da o yüzden doğana kadar çiçekli vs bişi almafım ama rğer erkek çıkarsa oğlum ablasının üstlerini giybilcek çiçekli çiçekli 😂😂😂😂