somurtkankedi Hanımlar 15+3 haftalıkken doktorum cinsiyete erkek dedi daha sonraki haftalarda kız olma ihtimali var mı? Sanki içimde hep kız olacak gibi hissediyorum çok merak ettim değişen var mı 😄
Tubatgn somurtkankedi erkeğin pek değiştini duymadım, 13te erkek dendi 19da detaylı ultrasona girdim yine erkek dendi :)
aysimaaturkann somurtkankedi benimde 12 de erkek dedi gösterdi hatta sonraki kontrolünde de erkek dedi 16 haftamda kız dedi 😂
323832 somurtkankedi bana da ultrasona göre 10+3 te erkek dedi erken soylemesi şok etti ama erkek gördüm dedi degisirmi bilemicem
Dilarac somurtkankedi banada 2 kez kız 2 kez erkek en son 16 haftada erkek dendi benimde sağlıklı olması başta ama gönlümden geçen kızdı şimdi detaylıyı bekliyorum Allah gönlümüze göre versin 🥰
somurtkankedi Dilarac benimde gönlümden kız geçiyor ama ayriyetten sanki kızmış gibi hissediyorum o yüzden merak ettim bakalım detaylıda öğrenicez netleşir 😂 amin
somurtkankedi aysimaaturkann ya öyle mi ama benim 16. Haftanın içinde o yüzden pek değişmez gibi artık o zaman 😄
Dilarac somurtkankedi evet yaa merakla bekliyorum ben erkek hissediyordum hep ama şimdide bi yanım kız diyor
Baymehal somurtkankedi 😂 benimde düşündüğüm konulardan biri kız dediler ama erkek gibi hissediyorum bakalım 😂😂😂etrafımda da kız diyip erkek çıkan çok oldu 😂😂
Nurella2 somurtkankedi var canım bende de erkek diye bekliyordum detaylida kiz denildi. Doktorum yine erkeğe benzetti ama vajina dudakları büyük galiba o yüzden kiz dedi