Tuba11 Esrass21 ikinci doğumum olucak Şubat sonu ama tam net gün belli değil. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklarımiza almayı nasip etsin 🙏
Aselsmoms Esrass21 21+6 birazdan 22 olcaz 😍 doğum 7 Şubat gözüküyor Kızım 4 yaşına girecek 2. Doğumum olacak inşaAllah🤗💙🤲
Esrass21 babybmom20 ben normal dusunuyorum insallah tabi bilemem o an ne olur ama dusuncem ne kadar zor olursa olsun hep bu yonde😊
ipekk53Bulo01 Benimki de 19+6 doktorum 21 şubat desi doğuma ama henüz hareketlerini hissedemiyorum sizde aynı durumda mısınız 🥲
Merveclnk ipekk53Bulo01 ben net dün hissettim 20+2 de 24 e kadar normal diyorlar. Kız ise biraz babası konuşsun öpsün hemen cevap veriyorlar babaci kızlar 😅
Nurr_22_22 Esrass21 20+2 olduk şubat 18 demişti doktorumuz son tarihi bakalım küçük hanım hangi zamanı uygun bulacak 🙈