Prensprenses her doktorun yaklaşımı farklı. Ben 2 kere 100’lük yaptırdım. Benim betahcg 12.500 kadar çıktı. Sırf kanda sıfırlanıp düşmesi zaten 2,5 ayı buldu. Haliyle o düşmeden ben regli olamadım. Sadece ilk iğneden sonra bir kanama yaşadım. Ondan sonra 2,5 ay regli gelmedi. Doktora gittiğimizde doğal yoldan hele hiç denemeyin dedi. İlaç kanser ilacı olduğu için anca vücuttan atılır dedi. Bizde zaten tüp yapıcağız dedik fark etmez kan ve yumurta folükülleri etkileniyor deyip uzun uzun anlattı. Doğal yolda risk dahada fazla olduğunu biliyorum. O dönemde bir perintaloji doktoru ilede görüştüm. Hamile kalanlar var ama çok risk var dedi. Bir kısmı düşükle sonuçlanıyor demişti. O da aynı şeyi söyleyince risk alamadık. Korkulu rüya görmektense beklemeyi tercih ettik. Tabi benim kullandığım doz belki çok yüksekti o yüzden belki ısrarla 6 ay denmiş olabilir. Belki sizinki daha azdır ona istinaden 3 ay denmiştir. Aklınızda kalmasın bir başka doktorada fırsatınız olursa danışın