Prensprenses sizde muhakkak araştırmışsınızdır ama bazen rahim o şekilde davranmaya alışıyor yani eğer rahminize yeteri kadar zaman tanımazsanız kendini düşük yapmaya programlayabiliyor bi sonraki gebeliğin aynı şekilde olması ihtimali artıyor o yüzden biraz beklemek gerekiyor diye biliyorum ben. Tabi bikaç ay içinde hamile kalıp sağlıkla gebeliğini sürdürenler de var ama hepsi ihtimal dahilinde. Size tavsiyem tecrübesine ve tedavisine güvendiğiniz bir doktora görünmeniz.