mekselina46 benim bu sene maddî sıkıntılarım var oda bu,sene atlatıcaz ınşallah yoksa dıger cocukları ozelde doğum yaptım bunu devlette yapıcam bı daha nasıp olursa tabıkı ozelde bende 33 yasındayım kucuk degılım yanı 😀 cocuklar bırı uc bucuk dıger ıkı yasımda benim 8-sene olmadı snr pes pese yaparsam bı daha 40 yasında yaparım bunlar buyudukten snr tabı hersey nasıp