emir_01 ben kaldım 7 ay uğraştım dr ilaçlar verdi, ben kendim takviyeler kullandım internette görüp g-besin, hayıt sirkesi vs kullandım o ara. abur cuburu kestim yürüyüş yaptım zayıfladım tam umudu kestim derken çok şükür oldu şimdi 37 haftalıgız Allahım isteyen herkese nasip etsin.