emir_01 güzelim ben bir yıl doğal ilaçlarla bir yıl da takviyelerle denedim olmadı iki ay doktor tedavisi gördüm yine olmadı ve bu beklenti psikolojimi etkiledi herşeyi yapıp sonuçta olmayınca çok büyük hayal kırıklığı oluyor . Sonra bir video gördüm instagramda herşeyi kabullenip Allah’a güvenmek le ilgili . Veren de o alanda . Düşüncelerim değişti . Hep acaba olmıycakmı nezaman olcak diye stres yapıyordum . Artık Allahım versen de kabulüm vermesende sen hayırlısoyla nasip et demeye başladım . Ozaman bi iç huzur geliyo zaten . Ve pco için iki ay diyet yaptım hem sağlıklı beslendim hem 8 kilo verdim üçüncü ay düğünümüz vardı memlekete gittim . Döndüğümde de bidahaki ay başka bi doktora giderim diyordum ki hamile olduğumu öğrendim . Rabbime çokşükür o içtiğim bi ton ilaç çatlatma iğneleri falan hikaye herşeyden önce sağlıklı beslenmek lazım ikibuçuk yıllık hasret de bitti çokşükür 🤲🏻