Gozzzde ben çatlak kremi kullanmıştım çok fena alerji yapmıştı, kaşıntısı geçsin diye doktor bioderma atoderm intensive balm verdi hala onu kullanıyorum hem iyi geldi hem de 35. Haftaya girdim Allah’a çok şükür henüz hiç çatlağım yok ☺️ kendim ayrıca bepanten kaşıntı giderici krem de almıştım o da rahatlatıyordu