Kızlar 26 haftalık hamileyim karnımın yan tarafları inanılmaz bi şekilde kaşınıyor. Karnın büyüdüğü için dedi doktorum normalmiş galiba Hametan krem verdi günde 2 kez sürüyorum ama pek bi etkisi yok gibi 1 saat önce sürdüm ama yine kaşınıyor şuan. Ne yapabilirim nasıl geçecek bu şey 😭😭😭