Fbd Kelebek1 şuan baktım bakmaya çalıştım daha doğrusu 😊 ay ben gitmeye kesin biter bunlar 🙄🙄🙄 güzel şeyler var a benziyor
asminko345 Kelebek1 Valla 8 buçukta kapısında beklicem 😁 ilk ben alıyım diye dışarda 90 tl 120 tl 🤣 asla sıramı kimseye vermem gerekirse kavga ederim saç başa da girerim 😂
Harunnisa Kelebek1 bende almayi düşünüyorum birde besik battaniye falanda geliyor bizim buraya zaten bir iki tane geliyor küçük yer diye oda insallah kalir bizede
Fbd Kelebek1 🙄🙄 çalışıyorum ve buna gücüm Yok valla kapılarda beklemeye 🤕 sabahları azıcık daha uyusam diye gözüm düşüyor 😔 çünkü geceleri uyutmuyor yavrum sağolsun gececi olacak sanırım 😊 şansıma kalırsa alırım artık 😊 banyo seti dikkatimi çekti nasıldır aceba diğerleri çok küçük göremedim pek ne olduğunu
Fbd asminko345 tam 18 inde mi satışa çıkıyor bunlar canım ben daha önce hiç takip edip gitmemiştim bi gün önceden rafa diziliyor yazmış kızlar alınabiliyormu aceba 😊
detetedmom404 Resimde pek bişey göremedim kozlar beğendiğiniz alıcam dediğiniz neler var yazarmısınız gerçi net katalog belki düşer internete ama yine de fikir alayım
Fbd detetedmom404 küvet seti görebildim bide zıbınlar gördüm ben 😊😊😊 zıbınlar ikili falansa iyi gibi duruyor bende çok göremedim 🙄
Kelebek1 detetedmom404 yani bebek çantası bakılabilir içi nasıldır diye nevresim takımı battaniye felan var tabii ama ürünleri görünce ancak net bişe çıkar birde rafta hangi ürünü bulacağız bazen gelmiyorlar da
Seyma_ deletedmom6295 bugün aldım e bebekten ya babyjem %25 indrmlydi masrapa hvlu file küvet 65 liraya geldi
mrymdnr Bende beşiği düşünüyorum nasıldır acaba bilen duyan var mı..İyi ki küvet setini sona bırakmışım a101 e gelir nede olsa diye
Nily Fbd mrymdnr ben kullaniyorum suan:)) beyaz yatakli olani diyosunuz dimi? Tekerlekli. Katalogu gormedigim icin anlamiyorjm hangisi oldugunu Ama besik guzel tekerlekli ve hafiftende sallaniyo. Memnunm ben 😀
Kairem mrymdnr beşik ben de düşünüyorum bazı kişiler 90 cm boyu çok kısa 6 ay anca kullanırsın diyor kafam karıştı
deletedmom6295 YagizAsyaMom sabıtla bekledim daha doğuma da 13 hafta olunca acele etmedim gerçekten de dedikleri gibi ekim ürünlerinde çıktı. sabreden derviş misali 😀
asoplavix YagizAsyaMom o gün plastik üzerine kurulu bir mağazadan sadece küvet aldık. Eşim dediki şimdi A101’e banyo seti gelir dedi. Geliyormuş 🤣🤣🤣 Aylardır A101 katalogu takip ediyorum bu kadar olur. Doğurmazsam kovasını da oradan alırım artık 😂😂😂😂😂😂
Kelebek1 Fbd bulunduğunuz yerdeki şubeye göre değişiyor bazıları tam gününde reyona koyuyor ürünleri bazıları da 1 gün öncesinden
asminko345 Fbd Valla bizim burda A101 kızları tanıdık sorucam onlarla samimiyim söylerim omlar der bana zaten yarın bende sana burdan Bilgi veririm cankm